Dag 17 - Island Park ID - Boise ID

18 september 2017 - Boise, Verenigde Staten

Geen sneeuw meer vanmorgen, maar wel een laagje rijp. Toch geen lange broek, want op de plaats van bestemming is het rond de 25 graden. Met een kop thee verlaten we onze splinternieuwe kamer, op weg naar ons ontbijt een paar dorpjes verderop. Op internet heb ik een breakfast & lunch café gevonden met hele goede recensies, dat wordt onze eerste stop vandaag. Aan de buitenkant ziet het er niet direct uit als iets waar je snel naar binnen gaat. Maar de recensies zijn waar, we eten een heerlijk ontbijt. Goed en veel voor weinig; koffie en thee voor $ 0,75 waar vind je dat nog? Dan door naar het volgende adres: Yellowstone Bearworld. Een drive-through dierenpark waar je alle dieren die in Yellowstone leven van dichtbij kunt zien. Het valt een beetje tegen, maar leuk voor een keer. We zetten de reis voort richting Twin Falls. Klopt, hier zijn we een paar dagen geleden ook geweest, maar toen hebben we de watervallen gemist. Omdat het nu toch op de route ligt, pakken we ze nog even mee. Ondanks dat de watervallen op dit moment smal zijn omdat er niet veel water is, zijn ze toch mooi. Ze vallen in de Snake River Canyon en die is op zich al geweldig. Hierna is het tijd om door te rijden naar onze eindbestemming van vandaag: Boise waar we rond half 6 aankomen. En terwijl we op de Interstate reden, hebben we vandaag toch nog wat wild gezien.Een zeearend en heel veel andere roofvogels en pronghorn.

1. Lucienne:
    18 september 2017
    Het is echt genieten van jullie verhalen en foto's. Veel plezier verder!
  2. Ben en Carla:
    18 september 2017
    Wat apart zo in de sneeuw ❄️en dan weer in de korte broek☀️!
    We blijven jullie volgen en op naar dag 18!