Dag 18 - Boise ID

19 september 2017 - Pendleton, Oregon, Verenigde Staten

Goed uitgeslapen worden we wakker. Het weer is een beetje druilerig, maar dat is prima om een beetje te winkelen en laat dat nu voor vandaag op het programma staan. Eerst gaan we naar Cabela's, een outdoor winkel met een assortiment waar een liefhebber in NL alleen maar van kan dromen zo uitgebreid. Vooral H vindt het leuk om daar rond te snuffelen. Van alles hebben ze er, hengels, wandelschoenen, camouflagekleding, maar ook wapens, kogels en kluizen voor deze laatste 2. En ze hebben niet van alles een beetje, nee, van lage klasse tot hoge klasse en alles er tussenin. Daarna gaan we naar een winkelcentrum waar ik 2 spijkerbroeken scoor en een paar Skechers. Tot slot naar een stoffen- en knutselwinkel die ik nog niet ken. Meters en meters met rollen stoffen, ook in alle categorieën, je kijkt je ogen uit. Ik koop een stuk fleece met rendier print voor kerst, echt te schattig. Het is eigenlijk al na lunchtijd als we een broodje halen en richting de Snake River rijden. Ook hier ten zuiden van Boise loopt deze rivier met de bijbehorende canyon. Er leven veel roofvogels in dit gebied, omdat ze in de wanden van de canyon graag nesten maken en in de vlakten eromheen leven veel dieren waar ze op jagen. Het weer is nog niet opgeknapt, dus we zijn al een beetje bang dat we niet veel zullen zien. Dan is ook nog de weg langs de rivier al na een klein stukje rijden afgesloten, dus inderdaad, dit is niet het grootste succes van deze vakantie. Maar goed, we hebben een poging gewaagd.

1. Ton:
    19 september 2017