Dag 12 - Baker City OR - Twin Falls ID

13 september 2017 - Grand Teton National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Zo, we zijn weer opgeladen na een nacht slapen. Op internet een leuk adres gevonden om te ontbijten, The Lone Pine cafe, echt weer super leuk. Gezellig druk, platenspeler draait en bediening hartstikke aardig. We gaan aan zo'n soort barretje aan het raam zitten en eten een heerlijk ontbijt. Ook hier huisgebakken lekkers, dus we nemen iets mee voor de lunch. Formaat huge, dus one serves two haha. Dan zijn we klaar om te gaan. Vandaag een redelijk lange rit, over de snelweg dus weinig moois te zien, maar het schiet wel op. Bij Ontario, op de grens met Idaho, gaan we eraf voor een bezoekje aan Starbucks. Niet alleen voor een kop koffie, maar ook om meteen de schade van gisteren met het verslag in te halen. :-)

Daarna een klein stukje van de snelweg af om een farm te bezoeken die ik op internet gevonden heb. Omdat we niet wisten of en hoe laat we er zouden aankomen, hebben we geen afspraak gemaakt. Dat is eigenlijk wel de bedoeling, dus we gaan op goed geluk. Een dame staat ons vriendelijk te woord, maar helaas, haar dochter verzorgt de tours en zij is er vandaag niet. Ah, jammer. We maken nog even een praatje en gaan dan verder. We wagen ergens anders nog wel een poging. In Idaho is het een uur later dan in Oregon, dus de tijd gaat snel vandaag. In Twin Falls aangekomen maken we nog een korte stop voor een blik in de Snake River Canyon die hier loopt en die prachtig is. Tijd om in te gaan checken. Wat een groot pand denken we als we het hotel zien. Hartstikke netjes en verzorgd ook. Als we de kamer zien, roepen we: Wow, kijk dan! Het lijkt wel een appartement! Supertof zeg! Eten doen we vanavond bij Outback, een steakhouse keten en H krijgt nog een kans voor de lobster. Lekker smullen! Bij terugkomst een kop koffie en thee mee uit de lobby en nog even neerploffen op de bank. :-)

1. Patrick en Bianca + kids:
    13 september 2017
    Weer een geweldig leuk verslag en hele mooie foto's. Heel veel plezier en tot het volgende verslag : )

Liefs